Він надав студентам можливість удосконалити навички створення реклами та привернути увагу інших до екологічно важливих проблем.
У рамках конкурсу студенти вишу зробили рекламний плакат на актуальну екологічну проблему, яку обирали самостійно. Організатори отримали понад 30 студентських робіт. Авторів трьох найкращих реклам нагородили подарунками.
До складу журі увійшов директор Інституту журналістики Володимир Різун, викладачі КНУ імені Тараса Шевченка, копірайтер міжнародного мережевого агентства Saatchi&Saatchi, графічний дизайнер рекламного агентства BBDO та д.ін.
«Роботи студентів особисто мене дуже вразили, адже вони підіймали гострі екологічні проблеми та були виконані дуже професійно. Сподіваюся, що такий досвід знадобиться їм у майбутньому, адже коли ти створюєш рекламу для комерційного сектору це одне, а інше – коли ти створюєш рекламу, яка здатна змінити світ», – зазначив Сергій Шилінгов, співвласник українського агентства інтернет-реклами TemposWEB.
Організаторами конкурсу стали студенти кафедри «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Марія Трофіменко, Максим Потапович і Михайло Пилипчук. Їхні роботи ввійдуть до брендбуку «Добрі справи. 70 років Інституту журналістики».
Нагадаємо, раніше американський студент започаткував ініціативу з поширення гігієни в Камбоджі. Самір Лакгані координує кампанією зі збору рештків мила для жителів країни.
Фото: pexels.com
Реклама
The post У КНУ ім. Т.Шевченка пройшов перший конкурс із екореклами appeared first on Студвей.