КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Успіх російських інженерів: щоб пройти під Керченським мостом, треба розібрати човен

Перший корабель, який йшов з Маріупольського порту через Керченську протоку, змушений був розібрати мачту.

Теплохід Cораn першим пройшов під аркою так званого Керченського моста, повідомляє прес-служба Маріупольського морського порту.

«Завантаживши в Маріупольському порту 14,5 тисяч тонн чавуну, воно попрямувало в Італію. Знаючи про габаритні обмеження при проході через Керченську протоку в зв’язку з будівництвом мосту, судновласники вкоротили щоглу Cораn, що дозволило йому благополучно пройти під спорудою», — йдеться в повідомленні.

Головний редактор порталу BlackSeaNews Андрій Клименко пояснив, що саме розібрали власники судна, аби пройти під мостом. Опублікував фото.

«Отже, перший з Маріуполя під мостом пройшов. Змушений був завалити щоглу. Те, що ви бачите на фото (жовті, пишу не для фахівців, а просто для зацікавлених) — це не щогли, це крани. Вони в звичайному похідному положенні. Щогла — на фото», — написав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Денег нет, но вы держитесь»: Керченський міст зупинив у РФ будівництво доріг

Керченський міст між Росією і тимчасово окупованим Кримом може стати серйозною проблемою для міжнародного судноплавства і роботи українських портів в Азовському морі. Керченський міст заблокує прохід суден типу Panamax у порти Азовського моря. Через протоку зможуть пройти тільки балкери з усадкою до 8 м. Крім того, проблеми виникатимуть взимку, оскільки рух у Керч-Єнікальській протоці можливий лише після проходу криголама. Опори мосту затримуватимуть великі масиви льоду, що заблокує прохід кораблів.

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share