Кафедра англійської і німецької філології та перекладу імені професора І. В. Корунця

Сім тисяч квартир отримали неправильні платіжки за воду

 Дані про холодну воду в квитанції не збіглися з показниками лічильника. Я прийшла по роз’яснення, каже 70-річна Тамара Князькова. Вранці 18 серпня стоїть у черзі до відділення Київводоканалу на вул. Електротехнічна, 4а. О 6:30 тут було чоловік 60, наче до мавзолею. Контора відкривається о 8:15. За годину пройшло двадцятеро. Раніше таких черг тут не бачила.

У фойє на стіні висить табло. На ньому висвітлюється номер клієнта і віконця. Одну людину обслуговують у середньому 30 хв.

 Учора простояла, але так і не потрапила на прийом, говорить 60-річна Людмила Вікторівна. Мені квитанція прийшла пару днів тому. Боргів не маю. Завжди плачу за квартирними лічильниками. А це бачу, з’явилася якась нова графа середній показник. Сума значно вища, ніж показує мій лічильник. Сусіди кажуть, то прислали дані з будинкового лічильника. У нашому домі він стоїть, але в підвалі протікають труби. Моєї пенсії не вистачить сплачувати за ці втрати.

 Цього місяця близько семи тисяч жителів отримали неправдиві квитанції за воду, розповідає директор розрахункового департаменту Київводоканалу Валерій Люлін, 36 років. Раніше люди самі вписували у квитанцію показники лічильника. Із серпня, коли набрав чинності закон про комерційний облік комунальних послуг, це робить компанія. Тепер споживач має повідомляти свої показники водоканалові. Ми вносимо їх у квитанції. Тому в перший місяць можуть бути нестиковки. Вони пов’язані з різними проблемами інколи помилялися оператори або був ­незрозумілий почерк абонента. Дані перерахуємо, якщо клієнт документально доведе достовірність показників. Наприклад, принесе фотографію лічильника. За липень кияни мають ще вписати дані вручну. Наступні квитанції повинні бути правильні.

81% киян має квартирні лічильники.

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share