У Стенфордському університеті замість прослуховування лекцій та занять за ноутбуками організатори роздали студентам конверти, надавши їм ролі пацієнтів, піклувальників або спостерігачів у одній із лікарень.
Протягом експериментального заняття студенти занурилися в життя лікарні. Вони працювали у кімнаті невідкладної допомоги, кімнаті для хворих та фізіотерапевтичному кабінеті.
Головна мета такого уроку – дати студентам можливість побачити проблеми охорони здоров’я та відчути їх на собі. Основна увага на цій спеціальності приділяється розробці медичних пристроїв та інших технологій для вирішення основних проблем медицини.
Ідея використати центр Стенфордської медицини для зануреного та симуляційного навчання (CISL) виникла у лікаря невідкладної допомоги Алексея Вагнера.
Над реалізацією проекту працювала ціла група медичних та освітніх фахівців: директор відділення паліативної медицини та геріатрії Карл Шредер, неврологічний клінічний фахівець Кілі Шмідт, помічник декана із CISL С’юзен Еллер та директор CISL Александра Б’юкенен.
Нагадаємо, 18-річний студент створив сенсорний бюстгальтер для виявлення раку грудей.
Фото: news.stanford.edu
Реклама
The post Студенти у США на експериментальному занятті відчули проблеми лікарень appeared first on Студвей.