КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Крила Незалежності: легендарні літаки українського виробництва

Україна входить до десятки країн, які мають замкнутий технологічний цикл створення і виробництва авіатехніки. Одним з найбільших є державне підприємство «Антонов». Більше 4 тис. літаків цієї марки експлуатують у всьому світі.

Gazeta.ua підготувала ТОП-5 літаків,які виготовили в незалежній Україні.

АН-132D

Легкий транспортний літак. Вперше злетів у небо у березні 2017-го. Вантажопідйомність — 9 200 кг. Крейсерська швидкість — до 500 км/год. Максимальна висота крейсерського польоту — до 9 тис. м.

Літак пристосований до експлуатації у різних кліматичних умовах. Це — спекотний клімат, високогірні території, піщані злітні смуги та непідготовлені аеродроми. Він вміщує 75 осіб. Може перевозити людей, транспортувати хворих та поранених.

АН-140

Вантажо-пасажирський авіалайнер. Перший політ здійснив у вересні 97-го. Всього збудували 28 літаків.

Максимальне навантаження — 6 тис. кг. Швидкість польоту — 460-540 км/год. Літак може перевозити до 52 пасажирів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від «кукурузника» до «Мрії» — сьогодні день народження АН-8

АН-148

Реактивний пасажирський літак. Його прийняли в експлуатацію у грудні 2004 року. Усього збудували 42 літаки.

Пасажиромісткість — 85 осіб. Крейсерська швидкість польоту — 780850 км/год

Транспорт призначений для перевезень до 3100 км. Крім того, злітно-посадкова смуга повинна мати штучне покриття та добре підготовлені ґрунтові смуги.

АН-158

Близькомагістральний пасажирський літак. Перший політ відбувся у квітні 2010 року. Завод випустив 7 літаків.

Транспортний засіб сертифікований для перевезення 99 пасажирів. Дальність польоту — 3 тис. км.

Літак можна експлуатуватися при високих (+45° С) та низьких (−55 ° С) температурах.

АН-178

Військово-транспортний турбореактивний літак. Перший політ відбувся у травні 2015 року. Поки з конвеєра зійшло 2 літаки.

Його вантажопідйомність 15-18 т. Швидкість — 825 км/год. Висота польоту — 12 км.

Літак може сідати і злітати з будь-яких аеродромів — навіть із ґрунтовим покриттям.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 новинок української техніки, виготовленої 2016 року

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share