У найближчі роки бюджет Києва не дозволить розпочати будівництво метро на Троєщину.
Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає “Обозреватель.LIVE”.
“Вартісь будівництва – 1,7 мільярдів. Таких грошей у міста немає. Потрібні кредити, а ми ще не повернули попередні. Є певні обмеження, коли можна брати кредит. На сьогодні у нас кредитів більше, ніж ті обмеження”, – повідомив чиновник.
Депутати шукають інші проекти щодо вирішення транспортної проблеми.
“Що стосується метро, то на сьогодні у нас є, наприклад, і альтернативні варіанти. Метро нам потрібно, але чи можна вирішити щось скоріше? Щоб сьогодні правий берег поїхав на лівий без проблем”, – додав Пліс.
Альтернативним варіантом може стати залізничний наземний транспорт.
“У нас є кільце електрички, яке ефективно не використовується. Воно завантажене на 10%. Там три поїзди на день, а міститься ціла мережа. На сьогодні нам нічого не заважає використовувати це кільце для трам-трейн, який йде по трамвайних та залізничних колій. Цей проект коштує всього 100 мільйонів і готовий уже сьогодні працювати як наземне метро. Скажіть, яка різниця людині їхати під землею або на землі? ” – підсумував він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яким буде метро на Троєщину
Київська міськдержадміністрація домовилася з китайською компанією China Railway International Group про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.