КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Кожен четвертий учитель потерпає від цькування

Українських вчителів непокоять складні стосунки з батьками учнів, професійне вигорання та низькі зарплати. У рамках проєкту Pro.Школу експерти опитали понад дві тисячі освітян. Результати просто приголомшили – 96% українських вчителів потребують психологічної та юридичної підтримки.

Керівниця проєкту Юлія Пилипко зауважила, що кожен другий вчитель на роботі взаємодіє зі складними учнями.  “Якщо світ швидко підлаштовується під технології та зміни, то школа – ні. Реформа НУШ стала першим кроком до нової освіти, до кращого діалогу вчителя з учнями. Але вона не врахувала всі інтереси вчителів”, – наголосила Пилипко.

Серед головних проблем, які турбують викладачів: 

• незрозуміла реформа;

• стосунки з батьками;

• затримка зарплати;

• атестації;

• неоплачувані заміни колег;

•булінг.

За словами Пилипко, якщо не змінити ситуацію сьогодні, не надати вчителям підтримку, то рівень непорозуміння між дітьми та вчителями буде зростати, а значить повага до професії падатиме.

Щодо булінгу, від якого потерпає кожен четвертий, практично 90% учителів мають прізвиська. А на кожному другому уроці діти можуть ігнорувати завдання або прохання наставника. Булінг – це не завжди відверта лайка чи агресія. У наш час значна частина знущань оселяється в інтернеті.

Вчителі потерпають від таких видів булінгу: 

1. Кібербулінг. 

2. Відкрите цькування та конфлікт. 

3. Приховане цькування та шеймінг.

4. Пресинг. 

Дослідники прийшли до висновку, що вчителі не зможуть втілити всі корисні новації реформи НУШ, а рівень освіти не зміниться, доки вчитель страждає на роботі й не може реалізувати свій потенціал та вчити дітей.

Джерело: acc.cv.ua

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share