КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Рекламодавці використовують інформацію про психічне здоров’я користувачів

dennis-maliepaard-7b7wSvGn2W4-unsplash (1)

Компанія Privacy International встановила, що особисту інформацію про психічне здоров’я користувачів регулярно передають рекламодавцям в інтернеті.

Компанія дослідила понад 100 сайтів, які стосуються психічного здоров’я, у Франції, Німеччині та Великій Британії.

Експерти виявили, що рекламодавці та великі технологічні компанії мають доступ до даних користувачів.

Великі компанії, серед яких Google, Facebook та Amazon використовували cookie-файлів людей, які шукали в мережі інформацію про психічне здоров’я.

До того ж, більшість інформації використовувалося ще до того, як людина дала згоду.

«Більшість людей не мають часу для того, аби орієнтуватися у складних текстах про погодження, що підштовхує їх до згоди», – наголошує одна з дослідниць Фредерік Калтенер.

Цю ситуацію вже розслідує спеціальний уповноважений із захисту інформації Великої Британії.

Нагадаємо, маркетологи назвали улюблені бренди міленіалів.

The post Рекламодавці використовують інформацію про психічне здоров’я користувачів appeared first on Студвей.

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share