КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Педагогіка партнерства у закладах освіти Святошино долає стереотипне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами

Педагогіка партнерства набуває важливого значення, як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. Концепція Нової української школи базується на якісно новому рівні побудови взаємовідносин між учнями, педагогами і батьківською громадою. Новий зміст освіти щодо співробітництва педагогів і батьків, з метою особистісного розвитку школярів, орієнтує громаду на поважне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.

Дружна педагогічна родина закладу загальної середньої освіти № 297 зі спеціальними та інклюзивними класами Святошинського району визнає основні риси педагогіки співробітництва компонентами «формули нової школи».

Учні спеціальних та інклюзивних класів характеризуються підвищеною чутливістю і сприйнятливістю. Саме тому педагоги закладу загальної середньої освіти № 297 використовують особистий приклад, спільний пошук рішень, відверті бесіди, справедливу і незалежну оцінку, як інструменти педагогіки партнерства.

Модель освіти Нової української школи максимально наближає суспільство до інклюзивної освіти, свободи педагогічної творчості та обов’язкове врахування інтересів і можливостей кожної дитини.

Інформує департамент освіти і науки Києва

 

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share