КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Несподіванка від російських пропагандистів: телеканал вибачився за брехню про «Океан Ельзи»

Російський державний «Первый канал» попросив вибачення за неправдиву інформацію про кількість виступів українського гурту «Океан Ельзи» в Росії за останніх два роки. Вибачення прозвучало в ефірі програми «Время покажет».
Відповідне відео опубліковано в YouTube.
Нагадаємо, раніше «Первый канал» заявив, що «Океан Ельзи» нібито аж 35 разів виступав у Росії протягом 2016-2017 років.
«У мене зараз дуже важлива і дуже непроста місія. Я хочу вибачитися за нашу вчорашню прикру помилку. Група «Океан Ельзи» дійсно не гастролювала по Росії з 2014 року. Я прошу вибачення у всіх наших глядачів, декількох категорій, а особливо тих, хто впав в істерику від цього…», – заявив ведучий програми.

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share