КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

В «Укрметалургпромі» заявили про відсутність прогресу щодо забезпечення піввагонами

Об’єднання підприємств «Укрметалургпром» констатує за підсумками 2-й декади серпня 2017 року відсутність прогресу щодо забезпечення підприємств гірничо-металургійного комплексу України піввагонами філії ЦТЛ «Укрзалізниці».
Про повідомив глава асоціації Олександр Каленков, пише Uaprom.info.
«Якщо коротко – ситуація стабільно погана. За минулі 10 днів, незважаючи на всі наші зусилля домогтися поліпшення ситуації, прогрес в подачі вагонів на підприємства ГМК майже непомітний – ті ж 18%», – йдеться в повідомленні.
За його словами, третина підприємств ГМК до сих пір не забезпечена навіть на 10%, тоді як цілий кластер приватних підприємств продовжує стабільно забезпечуватися на 90-100%.
«Дивно, але чомусь «УЗ» дуже любить будівельні вантажі. Можна прямо в центральному офісі повісити плакат «Щебінь – наше все!». А від ГМК одні проблеми – кричать, щось вимагають, «працювати» заважають», – зазначив Каленков.
Як зазначив глава «Укрметаллургпрому», виробнича програма серпня багатьох гірничорудних і металургійних підприємств буде провалена, а обсяг недоотриманої виручки, за попередніми прогнозами, все-таки досягне сотні мільйонів доларів.
«Таке зневажливе ставлення до вітчизняних рударів і металургів, які за підсумками 5 місяців 2017 забезпечили 27% валютних надходжень в країну, викликає повне здивування. Адже зриви планів відвантаження продукції ГМК не пройдуть безслідно для економіки України, оскільки ГМК є базовою галуззю і багато в чому визначає динаміку зростання в суміжних секторах економіки країни. Саме тому дуже потрібна пильна увага державних діячів до цієї проблеми, не можна закривати очі на хаос у державній монополії, на яку припадає 54% всіх вантажоперевезень країни», – сказав він.
Каленков в черговий раз закликав «УЗ» забезпечити рівномірне забезпечення піввагонами окремих вантажовідправників України на рівні 35% від їх середнього фактичного навантаження.
«Парк державний, і кожен вантажовідправник має таке ж право на його використання, як і всі іншими вантажовідправники України», – вважає глава «Укрметаллургпрому».
У той же час керівник Об’єднання зазначив, що в «УЗ» вже почали «ліжка пересувати».
«Наскільки нам відомо, в «УЗ» зараз змінюється порядок управління порожніми вагонопотоками, і до питання намагаються залучати людей досвідчених і відповідальних, в останню добу навіть помітні деякі поліпшення. Що з цього вийде на даний момент сказати складно, але поки точно ясно, що це ще не той результат, на який ми розраховували, і про який говорив Володимир Гройсман, коли ставив завдання Євгену Кравцову розібратися з проблемою корупції та зловживань в розподілі парку вагонів УЗ», – підкреслив Каленков.
«З огляду на, що проблема дефіциту парку вантажних вагонів і його розподіл по незрозумілих для нас причин так і не увійшли в топ-10 першочергових завдань Кравцова, закликаю Кабінет Міністрів України і Комітет з питань промислової політики в екстреному порядку взяти цю ситуацію під суворий контроль. Промисловість хоче бачити від «УЗ» конкретний результат, а не слова і обіцянки, які мають властивість розчинятися в повітрі разом з «попередниками», – констатував глава «Укрметаллургпрома».

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share