КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ І НІМЕЦЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА І.В. КОРУНЦЯ

Видання Daily Mail вибачилося за свою помилку

Британський таблоїд Daily Mail змінив публікацію, в якій анексований Севастополь був вказаний як частина Росії.

Це сталося після звернення посольства України у Великобританії до редакції видання, передає Крим.Реалії.

«Редакція Daily Mail відреагувала на наш офіційний коментар і лист посла України Наталії Галибаренко редактору досить скупо, зокрема, зазначивши, що інформацію «взяли до відома», розповіли в посольстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українців змусять носити георгіївські стрічки у Криму

У новій редакції статті взагалі не згадується, якій країні належать Крим і Севастополь.

Нагадаємо, британське видання Daily Mail називало Крим частиною території Росії.

Джерело

Share
Добавить комментарий

Blue Captcha Image
Новый проверочный код

*

Share